elifminamom arsentopik 1 beden diyor canım 162 boyundayım bu elbiseyi 60 kilo altındayken giydim topuk boyu bi 12-13 cm olması lazım -1200 tl
Deletedmom_106 elifminamom ufukta bi düğün olsa alırdım ama yok bide 2. El almıyorum normalde ama bunu alırdım . Hayırlı satışlar 🌸😍
elifminamom Deletedmom_106 valla bir kere giydim bende çok severek başka giyecek yerim yok öyle duruyor bari beğenen biri olursa dedim pek anlamıyorum bu işten 🤣 teşekkür ederim ☺️