Cigdemilena Kızlar ben yurtdısına cıkıcam kontrole gttik bgn 7.ay asıya gelceksın dedi dr ama ası gozukmuyor dedim takvımde yok var dedi ne asısı anlamadm ısım soledi ama aklmda kalmadı siz yaptırdınız mı?ne asısı bilgisi olan?
tomvejerry Cigdemilena Devletin yaptığı asilardansa 7 de aşı yok 9 da var özel aşı olabilir onu bilmiyorum
Cigdemilena NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 2-3 kere sordm ası gozukmuyor dedim var dedi ısmını sorucam yarın