Arkadaşlar bebeğim 7 aylık bronşit ve sonrasında zatüre tedavisi gördü.damar yolu bulamayınca bacaktan antibiyotik iğne yapıldı.bacaklarında mandalina büyüklüğünde şişlik sertlik var.en son iğnenin üstünden 10 gün geçti. Kendi kendine geçer mi yoksa bi işlem mi uygulamam lazım. Dokununca ağlıyor bacağını çekiyor. Yardımcı olun lütfen