Smrhls kızım 4 yaşında bu sene Eylül’den beri hasta diyebilirim hiç bu kadar olmamıştı doktora götürdüm bağısıklığı bir tık düşük hasta olursa geç iyileşir iyi olana kadar yine hastalanır dedi tekrar bakılacak bu süreçte çinko, birde resverol kullanıyoruz doktor önerisi ile ama yıldım hastalıktan ya birde 6 aylık bebeğim var evde hep bir kısır döngü 🥲