Kızlar bebeğim 4,5 aylık kendini çok sıkıştırıyo böyle kızıyor konuşmaya çalışıyor ve aşırı bağırıp sıkıştırıyo kendini dişini kaşıyınca uyutmaya çalışınca bazen kendi kendine bağırıyo sıkılrıtyo kızıyo böyle olan var mı ben dişinden dolayı diye düşünüyorum çünkü oyuncakları aşırı ısırıyo her şeye ısırarak saldırıyo 🥹