Demett_k Eve bişey alıyorum keşke şundan mı alsaydım ya da şu renginimi alsaydım diye tekrar pişmanlıklar yaşıyorum. Siz de öylemi siniz. Kendime kızıyorum bu konuda.
pearl2023 Demett_k haha bende böyleyim terazi burcuyum 😁 en ufak bişeyde bile kocamı darlarım oldumu güzelmi alsammı almasammı arkadaşlarıma sorarım falan yada ne yiceğime karar veremem hep en sonunda keşke diğerini alsaydım yapsaydım keşke diğerini yeseydim derim 😂