sudenaz777_ efnanalyaa korkuyorsanız psikolojikmen yapamıyor insan ben üçüncü günü yaptım kayısılinmeyve suyu içtim rezene de içiyordum süt için onu da deneyebilirsiniz
bakbendeanneoldum Benrezene içmiştim alakaıs var mı bilmiyorum da normalde kabızlık yasayan biriyim cok rahatlamıştım. Bide hastane yemekleri de hep suluydu ben tuvalete cıkana kadar .
Kumpr efnanalyaa kayısı hoşafı çok iyi gelmişti bana onun haricinde booool su ve lavman öneririm inanılmaz iyi gelir ne gaz sancısı ne karın ağrısı anında çözüm 😅😅🤭🤭🤭