Sevgili Anneler merhaba,
Kızım 23 Aylık ve bu aralar gerçekten zorlanıyoruz. Hem evde hem kreşte öğretmenler.
6 aydır neredeyse kreşe gidiyor artık alıştı.
3 haftalık noel tatilindeydik, şükür iyileşti. Tabii kreşe dönüşü zor oldu ama 3 gün sürdü. Hem hastalıktan hem diş çıkardığı için memeye o süreçte yenidoğan kadar düştü. Gece en az 5 kez uyanıyoruz. Okulda da öğle uykusuna sorunsuz gidiyormuş sonra söylenmeye başlayıp çığlık atıyormuş. Evde de uykuya zor dalıyor ve sürekli meme istiyor. Son iki gündür okuldan alınca 10-15 dklık yolda “Meme, meme” diye bağırıyor. Kaza yapacaktım neredeyse o kadar diyeyim. Sadece meme de değil. Oyun oynarken de nasıl desem mızıkçı. Çok sinirli, her şey istediği gibi olsun diyor. Ve asla babaya gitmiyor. Babayı görünce çığlık atıyor, kaçıyor. Bazen de neye bağlı bilmiyorum babayla çok güzel oynuyor
Okuldan sonra evde de vakit ayırıp oynuyoruz, kitap okuyoruz. İlgileniyorum da.
Ben artık ne yapayım bilemiyorum. Haftaya öğretmenlerle de görüşeceğim. Memeye bay bay demek daha sağlıklı mı olacak ? Daha mı kötü bilmiyorum. Çok uzun oldu kusura bakmayın yoksa bu olanlar 2 yaş sendromu mu ?
Psikologla m görüşeyim ne yapayım. Tavsiyeniz var mı ?