serendipty Merhabalar oğlumun sargısını açtık. Sünnet derisi fazla kesilmiş gibi geldi çok az deri var sanki kalan bu durum normal midir hanımlar moralim çok bozuldu sabahtan beri. 2 aylıgız
ikiprensannesi53_ serendipty doktora götür demiştim burda kim ne bilip de ne diyebilir ve 2 aylık bebeğin pipisi ne ki büyük gorunecek hey yarabbim
serendipty ikiprensannesi53_ tamam sağ olun götüreceğim de götürüne kadar surumu yaşayanlar varsa konuşmak istedim. Sürekli aynı şeyi söylemenize gerek yok. Mesainizi farklı şekilde harcayın
ikiprensannesi53_ serendipty 2 aylık bebeğin pipisi ne kadar ki büyük gorunmesini istiyorsun ??? Doktora işini mi ogretceksin fazla kestiniz bilmem ne ? Büyük adam gibi mi gorunmesini istiyorsun anlamadım ki
serendipty ikiprensannesi53_ kesilmiş yeri kocaman gözüküp derisi çok az gözüktüğü için anlayabiliyorum. Bu kadar az olması tuhafıma gitti benim gibi olanlar vardır belki normaldir diye öğrenmek istedim şu an tabii ki sonrasında gidip göstereceğim doktora zaten. Ama sizi çok rahatsız etmiş sanırım. Bir dahakine sizden icazet alıp sorarım olur mu?