__kids emziren annelerin özellikle yenidoğan döneminde daha sıklıkla yaşadıkları bir sıkıntı aslında mastit ama dediğim gibi hani genelde kolayca dağılır, acılı/ağrılı da olabilir. Benim emzirme sürem açılsa mastit olurdu bebek emdikçe rahatlardım mesela ya da sağdıkça. Memenin herhangi bir alanında olabilir genelde üst bölgelerde olmakla beraber. Ben mastit olduğunda banyoda üzerine hafif masaj yapardım, ılık su torbası koyardım, emzirdim ve genelde dağılırdı. Bir iki gün sürebilirdi. Daha inatçılarında ise ya da hastalık boyutunda evet sıkıntılı bir şey mastit, bazen kortizonlu ilaçlar hatta cerrahi müdahaleler gerekebilir, bazı durumlarda göğüs kanseri ile bile karıştırılır. Sanırım bu bebek emmesine (emmemesine) bağlı mastitte lahana yöntemleri falan var rahatlatan, o kadar inatçı olmadı bendeki. Deneyin, ama duruyor ise bence muhakkak bir hekimle görüşün. Acil şifalar dilerim