1anne1bebek___ Kızlar sorum başlıkta oğlum ateşli sabahtan beri 2 kez duş aldırdım ateş düşürücü verdim 2 kez şimdi bi daha duş aldırmak istiyorum kararsızım çok fazla duş da zarar verir mi acaba böyle yaptığım için ateşi biraz düşüyor biraz çıkıyor sabit kalıyor siz ne yapıyorsunuz böyle durumlarda
1anne1bebek___ 1anne1bebek___ başka önerileriniz varsa da lütfen söyleyin doktora götürmek istemiyorum zaten ortalık çok fena
ElifDefne3535 1anne1bebek___ 5 dakikalık ılık bir duştan problem olmaz bence pedifen ve calpol veriyorum ben inatçı ateşte dönüşümlü birde atletle bırakıyorum
1anne1bebek___ ElifDefne3535 bende öyle düşünmüştüm ama tedirgin oldum bu seferde iyice kötü olursa diye, bende atletle durduruyorum sadece
ElifDefne3535 1anne1bebek___ bizde şuan domuz gribiyiz dün ateşi vardı duşa soktum sonra terledi yine soktum doktoruda ılık duş alabilir dedi ki duş rahatlatır zaten hiç endişelenmeyin
Noname21 1anne1bebek___ ateşi çocuğa duş aldırmak doğru değil aslında havale geçirmiyorsa Allah korusun o zaman bile ıslak çarşafa sarmak gerekir Soğuk kompres daha doğru
eraysen Noname21 aslında soğuk kompress yapılmamalı artık soğuk uygulama önerilmiyor @1anne1bebek___ duş aldırabilirsiniz ılık sıcak olmasın ateşi çıkar çokta soğuk olmasın ateşi birden soğukla düşürmekte zararlı
yokolmaz 1anne1bebek___ ateşi en yüksek kaça cikiyo 38 üzerine cikiyosa ,aldirabilirsin ama fazlasida zarar vermez mi ,bilelmedim ,alnına ,eklemn yerlerine ,soğuk bez yapıp koyabilirsinz
eraysen 1anne1bebek___ ateşi kaç 38 üstü değilse ilaç vermenize gerek yok takip edip ılık duş üstünü inceltmek ortamı soğutmak yeterli birde ayağına ince pamuklu çorap giydirebilirsiniz
1anne1bebek___ eraysen ara ara 38 oluyor sonra 37.5 a düşüyor evet çorap giydirdim sadece zıbınla dolaşıyor
Gselenn 1anne1bebek___ almanyadayım kızım ateşlenmişti. Acili aramıştım napabilirim diye burada 39 u geçince doktor kabul ediyor. Duş almanın dogru olmadığını söylemişti. Fitil vermiştim belli aralıklarla. Emiyorsa emzirin oda ateşi çok düşüyor.
1anne1bebek___ Gselenn anladım ne yapacağımı şaşırdım gerçekten 1 kez şurup 1 kez de fitil koydum bugün emiyor bende sabahtan beri istediği her dk emziriyorum onunda faydası olur diye