Kuzeymomss Simgeonbasioglu Aa öyle mi? Fakat o süreçten korkuyorum ya nasıl oluyor ağrısı çok mu vs vs
Belizdeniz Simgeonbasioglu bugün ameliyatımın 19.günü istediğiniz ne varsa sorabilirsiniz bende hep forumları okuyordum
Huma_kus34 Simgeonbasioglu ben istıyorum yaptırmak ama 1 çocuğum daha olsun sonra diyorum olmusken tam olsun süt azalması vs hakkına görmek istemem doğacak çocuğun 🥲🫢
06noname Belizdeniz öncelikle geçmiş olsun nasılsınız rahat mıydı neler yaşadınız çok ağrınız oldu mu dren kaç gün kaldı yada takılmadı mı ameliyattan sonra kaçıncı gün toparlandınız izler çok belli mi 😅 daha da sorardım da 🙈 şimdilik boğmayayım dedim 😅
Simgeonbasioglu Belizdeniz sıkıntı olmazsa sosyal medyanızı yazar mısınız ordan daha kolay olur ulaşmak