aliaras_2022 bizde Ali hocaya gidiyoruz bebeğim 3.5 aylık dün akşam biraz ateşi vardı burnu akıyordu bugün için randevu doluydu hastaneyi aradık siz özelden hocaya sorun bizim yapacağımız bir şey yok dediler hocaya mesaj attık sabah 9 gibi napalım gelelim mi diye size asistanım dönecek dedi daha dönen olmadı Allah a çok şükür şuan iyi ama nolur nolmaz yani açıkçası biraz üzüldüm bu duruma 🤷🏻♀️