melodiii Sma optipro mu?Aptamil mi? Hipp mi ? Hangi mama iyi bebeğe kilo aldırımı da iyi olsun istiyorum
byznur melodiii aptamil prosyneo gaz yapmayan özel bir mama kiloda aldırdı çok şükür bebeğim zayıf kalmıştı bayağı
Nurdemirrr melodiii ilk 3 ay hipp kullandım ikizlerimde kilo alımları güzeldi sonra mama reddi yaşadık sma denedm bebelac denedim almadılar en son aptamil denedm şuan onu kullanıyorum 4 bucuk aylığız kilo alımımız güzel gidiyor
elifminamom Sma comfort aldım kilo da iyi aldırdı kabızlık da yapmadı ben günde bir kere veriyorum ama