Merhaba. 21 günlük bebeğim var ilk haftalar göğüs ucum çıkık olmadığı için silikon kullandım daha sonra silikonu bırakıp normal emzirmeye geçtim başlarda sütüm akıyordu banyodan sonra damlıyordu şimdi göğsümde acayip sızı var dokununca bile sızlıyor, bebeğim emince damarları çekiyor sanki. Sağdığımda bazen 30ml bazen 60ml çıkıyor. Gün boyu memede tam uykuya geçiyor yerine koyunca gözlerini açıyor aranmaya başlıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Sizce sütüm mü yetmiyor? Yoksa gün boyu emdiği için süt mü azalıyor? Bu arada kilo alımı iyi ve çişli bez sayısı 6yı geçiyor.