Doğum anına kadar göğüslerimde bir sorun yoktu. Fakat doğum sonrası sağ göğsümde kücülme meydana geldi ve süt sol göğsümdeki gibi yoğun çıkmıyot . Sürekli sağ göğsünden emzir, büyür ve sütün çoğalır deselerde 2 aydır yaptığım halde olmuyor. Sizce bu durum düzelir öi ?