Merhaba hanımlar 47 gün önce doğum yaptım sütüm yetersiz oldugu için mama takviyesi yapıyorum lansinoh marka sagma makinesiyle sagdıgımda tek gögsğmden 40 ml zar zor cıkıyo oda emzirmezsem son zamanlarda ınstgrmda cok görüyorum sütü az olan anneler bunu kullandığında sütünün fazla çıktığını söylüyor aranızda kullananlar varmı?