Bebeğim 7 aylık olacak hali hazırda her ay düzenli olarak gittiğimiz doktorumuz var fakat kendisinden pek memnun değilim.Şöyle ki sorduğum sorular havada kalıyor örnek verecek olursam ek gıdaya başkaladığımız bu aylarda elma püresi ve sebze çorbasından başka bir şey söylediği yok ben soruyorum yoğurt verebilir miyim cevap yok yumurta sarısı verebilir miyim elma püresi diyerek geçiştiriyor.. beş dakikadan az kalıyoruz muayenede neredeyse boy kilo ölçümünü sağlık ocağı da yapıyor..Samsun’da yaşayan ve doktorundan memnun kalan anneler bana yardımcı olabilir misiniz bu ay ayağım hiç gitmiyor kendi doktorumuza