nurcanyvz Kızlar belediyeye başvurdum yardım için kiradayim ve eşim tek çalışıyor asgari ücretli bundan dolayı belediyeye yardım için başvurdum süreç nasıl işliyor daha önce yardım alanlar bilgilendirirse sevinirim