sem2156 bebeğim 3 aylıkken yakalanmıştı. Hastanede bir kaç saat yatış verdiler. Solunumu için kortizonlu ilaç uyguladılar. Bolca ilaç aldık ne yazık ki. Antibiyotik kullandık, günde iki defa. 4 gün boyunca da antibiyotik iğne vuruldu yavrum. Ateş oldukça tehlikeli. Doktorunuza sorup dönüşümlü ateş düşürücü verebilirsiniz. Ben klimayı soğukta açıp önünde bekliyordum. Sarılmamaya çalışın. Vücut ısınız yükseltmesin. Çok geçmiş olsun, umarım bir an önce toparlar yavrunuz ❤️