Yaa görünce hem üzüldüm sizin ve diğer annelerin beybileri içinde hemde bir rahatlama geldi :) söyle ki benim de kızım yeni 15 aylık oldu ve 1 haftadır falan ısırma, kafasını yere vurma davranışı geliştirdi doktoruna sorduğumda bu şekilde kendini ifade edebiliyor olabilir dedi ama bir kaç doktordan bir kaç farklı yanıt alınca açıkçası çok üstüne düşmemeye karar verdim. Yaptığının yanlış olduğunu söyleyip görmezden gelmek tekrar etmemesini sağlar umarım ben şimdilik bu yolu izleyeceğim umarım kısa sürede bebeklerimiz bu davranışından vazgeçer 😇🙏🏻