Kızım 56 günlük iki kere ailecek hastalandık birinde covit diğerinde domuz gribi olduk 56 günlük bebeğimde aynı şekilde son bir haftadır da çok zor besliyorum iştahsız beslenmdiği için uykusu kalitesiz sonrası da zaten ağlama krizleri dün akşam artık eşimle zorla ağzına şırıngayla verdik uyuttuk zaten hep mamayla besleniyor şimdi de öyle biberonu ağzına aldı içmedi ben de şırıngayla yedirdim baya bi ağladı ama en azından uyuyor şuan