srny77 Bebeğim 2 aylık yeni yeni otomatik sallanan beşiğe binmeye başladı. Günde kaç defa kaçar dakika durmasının sakıncası yokdur? Fazlasının zararlı olucağını düşünüyorumda. Hemen uyuyamayan bebek salıncakda hemen mayışmaya başladı çünkü