Kızım 1,5 yaşında çok iştahlıydı herşeyi yerdi seve seve, ama 2 hafta önce Bi hastalandı ondan sonra iyileşti derken kızıma ne çorba içirebiliyorum ne de bişey yedirebiliyorum istemiyor aç kalıyor defalarca vermeye çalıştım istemiyor sadece inek sütü içiyor iştahını nasıl açabilirim yardımcı olurmusunuz😔