Emirhankuzusu Bizimde 30 temmuz şu sıralar gündüz uykusu sadece yarım saat fazla uyumuyo uyumayıncada huysuz oluyo elleri ağzında salyası çok akıyo yavas yavaş kendini geriye atmaya çalışıyo :) 30 temmuz doğan var mı
Abninannesi Defneninannesi7 Aa ne güzel yazın balıkesire gitmiştik esimin arkadaşı var orda Bizde antalyada yaşıyoruz