Bebeğim 5 aylık uykusuzluktan perişan oluyor yine de emzirmeden uyumuyor,ne yapacağımı şaşırdım gece saat başı ağlıyor emziriyorum meme ağzında uyuyor,bırakınca tekrar ağlıyor,gündüz uykusu desen kuş gibi,uyku eğitimi gibi ağlatarak eğitmek istemiyorum bebeğimi,çok güzel bir bağımız var,yalnız olduğunu düşünüp güvenli bağlanma bozulsun istemiyorum,ne yapabilirim gerçekten sinirlerim yıprandı,bu arada emmeden uyumadığı için eşim de destek olamıyor,kucağına alıyor gezdiyse ama yok olmuyor