Kızlar uykusuzluk var bebekten dolayı yeteri beslenememe ama bi kaç gündür tansiyonum şekerim normal olmasına rağmen böyle ayakta iş yaparken bayılacak gibi hissediyorum başım falan dönmüyor sadece öyle gibi sanki bu durum yaşayan var mı ve bu sersemlik gibi mi desem bilemiyorum psikolojik olabilir mi endişeli panik bi insanım uykusuzluk ta olabilir