Benim oğlan da 10 aylık korkuyordu ilk başta çalıştırmadan yanına götürdüm sevdik beraber sonra omu kucağıma aldım çalıştırdım ilkte korktu yine cici cici diyerek alıştırdım sonra biraz o kucağımdaylen süpürdüm en son ağlaması vs kesilince de oğlumu makineye uzak bi köşeye koydum öyle yaptım işimi şimdi alıştı bizimki gelip elliyor o da süpürmeye çalışıyor başlığını alıp falan