Bebeğiniz Kaçıncı Ayda Desteksiz Oturdu
Bebeğim yedi aylık yani 6 ay 25 günlük yedi olucaz destekli oturuyoruz Altı ay itibari ile destekli oturtuyorum ama bazen oturmak istemiyor yamuluyor yada tam dik oturmak istemiyor aşağı kayıyor bazende düşüyor diyim yani neden kaynaklı olduğunu bilmiyorum hani başınıza gelen var mı bir de tam dik oturması gerekiyor bel boşluğu bela açıklığı olur ya da hani kambur olur diyenler var öyle bir şey var mı bu konu hakkında bilgi almak istiyorum bir de kendi başına mesela oturabilirim oturmayı Öğrenir mi?Yoksa ben mi sabırsızım kendi başına oturması için erken mi geç mi bilemedim