Tugba5834 çalışıyorum ve izin almak sıkıntı bişey olsa müdür ben seni çok idare ettim diyor başıma kakıyor.8/5 çalışıyorum va haftaiçi ful çalışıyorum hiçbi işimi halledemiorum malesef.Yıllık izin alsam zaten yılda 20 gün izin veriyolar neye yetecek.Enazında dönüşümlü haftaiçi bigün izin verilse herkese herkeste işini halledebilse.Ne banka ne hastane işini halledemiyoruz.Yarın kızımın aşısı var nasıl izin alacam diye düşünüyorum