Bebeğim 18 aylık. Yıllardır aktif araba kullanıyorum ilk başlarda korkup cesaret edememişimtim tek başımıza yola çıkmaya. Sonra 5 aylıkken ilk kez çıktım o zamanlar emzik de emiyordu 8 aylık olana kadar her yere beraber gittik. Çocuk sonra 8 aylıkken oto koltuguna binmemeye başladı. Asla kendini bağlanmıyor kıyameti koparıyor. Ağlasa da oturtup kısa mesafe gidicem ama sorun şu ki kemerleri asla bağlanmıyor kendini kasıyor çok ağlıyor. Ne yaptıysam olmadı. Bu konuda tecrübelerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var lütfen yardımcı olun. Evde çok bunalıyorum evimiz merkeze 15 dk uzaklıkta artık gezmeyi de geçtim hastane aşı vs işlerine de hep eşim veya babam gelip getiriyor buna nasıl çözüm bulabilirim ?