Yaaaaa bebeme noldu biri desin tam kırkı cıktı kaka yapamamaya basladı eskiden 4-5 defa yapardı 40 ından sonra gunde 1 yaptı zorla şimdi 3 gundur yapmıyo 45 günlük gaz ilacıda kullanıyorum ıkınıyo sürekli doktora gitmelimiyim anne sütü alıyo sadece nette 10 güne kadar normak yazıyp