cedtnc İkizlerime almıştık yeni oto koltuk alacağız öne dönük olsunlar diye. Sıfır ayarında iki oto koltuğu da çizik bile yok. Puset olarak da kullanılır. Emniyet kemeriyle bağlanıyor
cedtnc Mama sandalyeleri de aynı şekilde tertemiz çizik yıpranma vs yok. 1 ay kullandılar. Yıkayıp temizleyip öyle göndereceğim
cedtnc Tazeannnee1 merhaba baby plus markası. Benim ikizler 9 küsür kiloda ve oturuyorlardı. Yeni mama sandalyesi aldık o yüzden satıyorum. Daha da otururlardı ama
cedtnc Stresbabacimstress sıfırının görselini de ekledim. Markanın kendisi de oto koltuk olarak satıyor. Pusetlerde zaten araba koltuğuna sabitlemek için emniyet kemeri bağlantısı olmaz bunu puset olrak da kullanırsınız o ayrı bir şey
cedtnc syma0 ben emniyet kemerini kaydırarak tam yatışta da kullandım ama bu modellerde 360 derece dönme olmuyor💕 yüzü arkaya dönük olacak şekilde takabiliyorsunuz öbür türlü emniyet kemeriyle bağlanmıyor o da güvenli değil yolculuklarda