Kızlar ön sütü fazla olan var mı aranızda, bebeğim 5 dk emiyor göğsümü çıkarıp sıkıyorum sütüm sulu süt renginde daha önce böyle değildi dünden beri böyle bu normal mi kustuğunda su gibi kusuyor daha önce kustuğunda süt kesiği gibi kusuyordu ön süt fazlalığından mı bir de kakasını artık 3 günde bir yapmaya başladı bunun ön sütün fazla olmasıyla bir alası var mı, ön sütü fazla olup bu duruma çözüm bulan varsa paylaşırsa sevinirim çünkü son sütü almazsa kilo almadığı ile ilgili bişeyler okudum