3 aylık kızım var hasta oldum bir türlü geçmiyor kızımada bulaştı çok öksürüyor doktora gittik 4 lü tarama testi verdim bütün virüsler negatif çıktı ama yinede geçmiyor hastalık doktor ilaç kullanamazsın diyor bol bol c vitamini dedi herşeyi yapıyorum ama geçmiyor allah aşkına birşey söyleyin çocuk da hasta babasından ayrıyım tek başıma yaşıyorum çocuklada ilgileniyorum hasta olunca iyice yıpratıyor beni bittim tükendim bir haftadır kızlar birşey önerin bana