serendipty Kanama normal mi hanımlar canım çok yanıyor açarken kanadı önerileriniz var mı sonrası için
sanabeyinalacam serendipty yapışma olmasın diye bize sargı yapmamıştı üstüne kremli bez kapatmştı az bir şey kan olabilir bezde normal demişti ama içiniz rahat etsin gidin dra
kuzeytobaby serendipty kanama iyileştiğinin göstergesi demişti bize doktor. Sargı değil de bardak kullanmanızı öneririm 🌸
serendipty ikiprensannesi53_ sanabeyinalacam Derisi fazla kesilmiş gibi geldi sizinde öyle miydi çok az deri kalmış 🥹
ikiprensannesi53_ serendipty ben ne bileyim canım bizimki iyi yani ben şimdi ne diyebilirim ki git doktora göster o zaman az deri kalmis felan diye