Novamom_ merhaba, halen kullaniyosunuzudr uygulamayı umarım😊makina ile ilgili olumlu olumsuz bilgi verebilirmisiniz?cekme vs yaşadınız mı? Program ayarlari birebir uyuyormu tam zamanida bitiriyormu yoksa uzatiyormu?karışık atıldığında camasir hanginorogram uygun,bebek gysileri icn bebek gysi orogrami kuçultme sorunu warmı?Anneme almayı düşünuyorum bu modeli görunce sormak istedim.bilgi werirseniz sewinirm🌼