Cngzhn_1807 aysenm sadece anne sutu aliyordu. Onbesgundur de ek gidaya basldim tadim yaptiriyorum sadece.
inci86 tugbayagizz MaşaAllah benimki de 2 aylık 4 kilo.Biraz minyonuz.Ama ben kilo alsa diyorum biraz daha🥹🥹
Nazikguzel inci86 inci86 evet sadece anne sütü🙏 Sütünüzü biraz kalitelileştirebilirsiniz bol su için çerez fındık yağlı gıdaları biraz çok tüketin ve avakado tüketmeye çalışın farkı göreceksinizdir😌