poyrazssmomms Kızlar bebegimin diş etinde böyle bir nokta var 10 aylık 2 aya yakındır var geçmedi bir türlü nedir bu bilen var mı
bebitooo poyrazssmomms bizde de aynısı var 4 buçuk aylık 3 aydan belli var hata diş diye ben baya sevinmiştim 😂 hemşiremiz baktı diş incisi dedi
poyrazssmomms Peki bir sorun teşkil etmez dimi kendisinden kaybolur mu ki sanki bana büyüyor gibi geldı