Dün sabah bebeğime rota aşısı yaptırdık bebeğimden sonra ben de bu sabah ishal oldum. Doktor kakasına dokunmayin demişti o kadar dikkat ettim ellerimi cok iyi yıkadım ama virüs bana da geçti sanırım. Aynı durumu yaşayan var mi ne kadar sürede düzeliyor?