Arkadaşlar buzlukta balıgı vardı kızımın yanıma aldım anneme geldiğim icin. Eve ulastıgımda hafif cozulmustu ucundan bende buzluga geri koymadım dolabın icine koydum. Aksam 6 gibi falan yapıcam. Sizce sorun olurmu😐 şimdiden yapmak istemedim cunku sonra ısıtmak vs
Ya biraz pimpirikliyim bu konuda beklemiş seyleri cok yedirmek istemiyorumda🙂 dolapta beklemesi cozulmesi falan bi sorun yaratırmı
Bide sizler balık ile yogurt arasında kac saat bırakıyorsunuz
Ondanda korkuyorum acıkcası derler ya balıkla yogurt süt vs olmaz