Benimde üçüncü ayda öyleydi farkettim anneme söylerim eskiler tecrübeli diye annem sakın az diye vermemezlik yapma sık sık o göğsünü de emzir emzirdikce sütü artar onunda dedi öyle yaptım etkisi de oldu tam olmasa da hemen hemen aynı şu an çok az fark War aralarında oda dikkat etmedikçe belli de olmuyor
Yani demek istediğim o göğüsten süt az geliyor diue sık sık oburunu vermekle hata etmişsiniz az olan göğüsten de verin bol bol emzirdikce süt artışı oluyor çünkü siz öbür göğse yüklenerek daha da azalma olmuş onda emmedigi için üretimi de olmuyor