eylulyagizmoms_ onay vermediği durumda iade etmek ister zaten. Mesela bazı kişiler iade kabul etmiyorum vs diyor ama öyle bir dünya yok. Mesela ben mont sattım üstüme olmadı diye yazmış bana teslim alınca ama iade edemez bana çünkü uygulama sana şu garanti veriyor sen fotoğraflarda kusuru varsa belirt ölçüsünü vs hepsini yaz hiçbir eksik olmasın açıklamalarında, ama alan kişi sorgulamadan alır da beden falan olmazsa iade edemez diyor. Ama mesela yırtık gönderdin diyelim bunu belirtmedin yani bi nevi sahtekarlık olur o durumda onay vermez iade oluşturabilir ve parasını geri alır, uygulama da kargo ücretini senden alır tekrar kargolama olduğu için senden kaynaklı. Bunlar hep destek kısmında yazıyor zaten 🥰