Kizlar 8.ayını doldurmak üzere olan bir bebeğim var
Doğduğundan beri emerek uyuyo başlarda hiç sıkıntı değildi bu durum ama artık çok zorluyor 4.ayda ki atak ve uyku gerilemesiyle yavaştan bozulmaya başladi düzeni
5.ayda saat başı ağlayarak uyanmalar başladı ve emmeden asla sakinleşmiyordu 5,5 aylıkken ilk dişleri çıktı.He demek dişlerden yapıyomuş dedim ama dişler çıktıktan sonra da düzelmedi şimdi üst dişler çıkıyor yine aynı şekil devam
Doktoruna sordum dişlerdendir dedi
E bu çocuğun dişleri tamamlanmasi 2 yaşi bulacak 2 sene boyle saat basi uyanarak mi gecicek
İnternertte ayrılık kaygısı veya destekli uyumaya alistigi icin bu tarz uyanmalar oluyor diyor
Yaninda yatiyorum (anne yani besik var)yine de uyaniyor gözu kapali aglamaya basliyor bi anda
Memede uyutmayı bırakmayı denedim ama öyle çok ağlıyo ki bi yerden sonra hem kıyamıyorum hem çok yoruluyorum pes ediyorum
Bizim gibi olan ,çözüm bulabilen var mı?