7 buçuk aylık bebeğime yoğurt verdikten sonra gaz sancısı yaşıyor. Hatta geceleri uyuyamıyor. Ek gıdaya başlamadan önce ben de yoğurt yediğimde aynı şey oluyordu ama yoğurttan mı emin değildim. Yoğurt vermeye başlayınca emin oldum. Yaşayan var mı aranızda? Peynir vs verebilir miyim acaba😒 salgın olduğu için doktora da gidip soramıyorum. Yaşayan varsa fikir verebilir misiniz🙏🏻