Bende aynı durumdayım şuan. Gelişimi geriden geliyordu. Geç döllenme olabilir dendi. Sonra gelişimi durdu. Ve kalp atışını duyamadik. Son adet tarihine göre 7+5. Ultrasonda son 1 haftadır 6+1 gözüküyor. Dün ozeldeki doktorum, sağlıksız gebelik. Kürtaj olman lazkm dedi. Devlet Hastanesi’ne gittik. O da aynısını söyledi. Bu saatten sonra gelişeceğini düşünmüyorum ama ilk muayenede kürtaja karar veremem. 1 hafta beklememiz lazım dedi. Pazartesi tekrar gideceğim. Kanama ağrı hicbirseyim yok