bsrky 2 kızıma da 6.ayına kadar Johnsons baby şampuan kullandım. Sonra uni baby gectim. 1 yasından sonra da e bebek marka babay me de aldım.
İlk kızım 28 aylık. 2.kızım suan 31 günlük Johnsons baby kullanıyorum. Hiç kuruşuk VS yapmadı.
Hatta bu bebeğim sıcaktan isilik oldu her yeri şampuanla hergün yıkayarak geçirdi.