Merhaba, bebeğim 9 aylık. 10 aya doğru irelliyoruz. Oturmasında bi problem yok, 8 ay civarı oturmaya başladı. Lakin daha önceden tummy time konusunda anlaşamadık. Hiç sevmedi, ağlıyor kızarıyor. Son dönemlerde karın üstü uzanınca ağlamıyor ama onda da 5-6 saniye başını kaldırıyor sonra tam uzanıp parmak emiyor. Bir iki kere sırt üstüne döndü ama sonradan tık yok. İmekleme ayı ne zaman🤦🏻♀️ bebeğim 1 ay erken doğduğu için her kes daha bekle, zamanı gelince kendi imekleyecek diyor.