bynari her iki memenin de süt kapasitesi Farklı oluyor. Bazılarında çok yakın bazılarında daha belirgin. Bir göğüste diğerinden daha fazla süt olabilir. Ben orantılı olsun diye ilk emzireceğim zaman yani çocuğun açlığında daha az dolan mememi verirdim ki daha güçlü çekip daha çok süt salgılatsın diye. O memeyi emdikten sonra diğer daha doluya geçirirdim. Böyle böyle eşitlendi. Emzirmeyi bırakma sonrası da orantısızlık olabiliyor yoksa