Şimdi doktora gittim kürtaj için ultrasondan kese olarak gördüğü şey aslında kese değilmiş rahim kas tabakasında bişey görmüş ulaşamadığı için 2 hafta sonra göbek deliğinde girecek. Miyon polik kist bunların olmadığın emin ama ne olduğunu doktorda bilmiyor kötü bişey değil korkmayın falan dedi ama benim içim asla rahat değil